fighting for nothing

Hoho, shit vad dagen har gått fort alltså. (kan ju dock ha något att göra med tiden jag vaknade), men anyway. Jag och Johanna cyklade hem till Evelina efter att jag hade ätit, där blev det massa prat och sådant. Sedan for vi hem till hennes pappa och kollade på hennes urgulliga hundvalp. Laban. Så jäkla söt alltså, damn these dogs! Men nu ska jag inte bli ledsen i ögat, för vet ni vad?! När jag kom hem från evelina, så berättade pappa att han hade ringt och bestämt tid så vi skulle ner och kolla på hunden. Så gissa om jag blev riktigt glad?! Redan på tisdag ska vi ner där :D :D :D! Jag hoppas, hoppas verkligen på att hunden är det jag vill ha, så jag slipper dras med frästelsen att köpa hund.

Iallfall, snart kommer  Eve och Titti hit. VI har köpt lite godis och gott att dricka så det blir väl lite filmkväll eller något liknande. Johanna skulle ta med sig sitt singstar också, så vi ska väl sjunga ner hela huset kväll, ända ner till grunden kan jag lova! haha. Ni vet väl att jag tycker om er riktigt mycket tjejer? =)


någon av dessa sötnosar hoppas jag på :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0