give me all of your love

Godkväller!
Idag har jag varit riktig duktig faktiskt. Jag, som ni kanske vet, låg riktigt långt efter i matten. Usch. haha. Iallfall så har jag suttit och räknat kapp det lite nu, nu är jag bara sisådär 5 sidor efter kanske. Jag tar igen med små steg ni vet. anyway, jag och syster åkte ner till maxi innan, hon blev sugen på kladdkaka när jag skickade ett recept till henne, och det fick de bli. Gott vare!

Nu har jag absolut ingenting att skriva om. Eller jo, julkalendern som går på tv? Den sägs inte vara jätte bra, själv har jag inte tagit mig tid för att kolla på det ännu (jag vet inte ens vilken tid det går). Men eftersom den sägs vara dålig så känner jag att det är ganska meningslöst att kolla på den. Jag njuter hellre av min stressiga morgon, som det oftast blir, eftersom jag alltid lyckas vakna sent. De senaste två veckorna har jag vaknat kvar över 7 i 5 dagar. Hur lyckas jag nu med detta? Jo, dagens tekniker.. mobiltelefonen alltså. Jag lyckas alltid stänga av alarmet när jag egentligen bara vill snooza 9 minuter till. Istället stänger jag  då av alarmet, och vipps, klockan blir alldeles för mycket. Men imorgon där emot, då ska jag inte snooza, och inte stänga av alarmet, utan vakna då klockan ringer. Fast, hur många gånger har jag inte tänkt för mig själv att jag ska göra det, men ändå blir det inte så?

godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0