I need some answers

Har precis kollat färdig på körslaget. Kan redan nu säga att det inte är ett program jag hade följt frivilligt. För jag tyckte det vet riktigt tråkigt. Jag somnade efter Nanne Grönvalls låt, och vaknade lagom till Robert Wells. Som jag också tyckte var den bästa av alla främträdanden faktiskt. Men jag lär väl få tvingas se detta, vecka efter vecka för Saras skull. Iallfall tills Erik åker ut.

Nu är jag lite småarg för fjärrkontrollen till boxern funkar inte, och den har fastnat på tv4 där det visas nyheter at the moment. Väldigt störigt kan jag berätta. Men ska springa och leta upp en annan dosa, en fungerande och kolla på någon film. Om det nu visas någon bra på tv, vilket inte händer alltför ofta.

Hoppas eran kväll har varit toppen.
Vad händer imorgon? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0