it's still me, I never changed.

Den här dagen har gått riktigt fort. Klockan är redan halv 4. Känns mer som att det vore rimligare om klockan bara var sisådär runt 2 snåret. Jag antar att tiden går fort när man har trevligt. Har suttit och kollat igenom bilderna från igår igen, vi hade kul. Det kan man konstatera utifrån bilderna. Jag var lite sparsam på att ta kort, det måste jag erkänna. Men mitt batteri var farligt nära döden igårkväll, eftersom jag totalt inte hade en tanke på att jag skulle stoppa batteriet i laddaren. Nu i efterhand förstår jag inte varför jag inte bara fotade på? Jag hade ju ändå ingen användning av kameran inne på balders, jag hade den inte ens med mig den dit. Jag antar att hjärnan inte alltid hänger med i svängarna :)

Idag påminde mig min kära klasskompis lundin att vi har en bok att läsa tills skolan börjar. Då vi ska ha skrivit ett referat om boken. Och som ni vet med mig, så gör jag ju alltid allting i sista sekunden. Vilket i detta fallet inte skulle ha funkat. Eftersom jag har en bok på x-antal sidor att läsa, och ett referat på 2 sidor att skriva. Som om detta inge skulle vara nog, så ska vi även kort efter att skolan ha börjat lämna in ett arbete om 1;a eller 2:a världskriget. Tror det var det 1:a. Så, egentligen har man ju en del att göra, frågan är väl bara när man orkar ta tag i det. Vilket jag aldrig någonsin kommer att göra. Vafan, vi har ju lov!
jag återkommer, puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0