lillejulafton

Evening!
Nu antar jag att allt som ska göras är gjort. För nu orkar jag inte pyssla mera med sådant. Granen är klädd, ja, hur den blev kan ju diskuteras. Stjärnan är fin iallfall, och den fick jag sätta dit. Klapparna ligger där dem ska, så nu är det bara vänta på att stora julafton ska komma. Jag hoppas det kommer riktigt mycket snö imorgon bitti, för jag och Johanna har bestämt att vi ska ut och gå, byta julklappar och så vidare. Det ger ju en extra liten kick om det ligger snö på marken ute då. Hemliga källor säger ju att det faktiskt ska bli snö, men frågan är ju hur mycket man kan lita på denna pojk till källa. Återstår att se.

 

Usch jag är så jävla trött så det är sjukt. Somnade innan, vaknade nyss. Alltså sovit ett x-antal timmar och jag  känner mig fortfarande jätte trött. Vad hände med den Kristin som var pigg 24 timmar om dygnet? Jag tror jag börjar bli gammal.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0