Sorry for being so hard

Halllå allihopa.
Äntligen är tisdag också över, och dagarna går som bara den. Idag har vi haft slöjd, och fick veta vad jag fått på mina saker jag gjort. Är mycket nöjd kan jag säga, sedan hade vi eget arbete och jag arbetade med friggeboden. Jag börjar komma någon vart nu faktiskt. Lunch, och sedan spanska. På spanskan hade vi nästan alla språk utom just spanska. Vi kollade på två korta filmer, en på svenska, om något som inte hade med spanien att göra, verkade det som. Och en på engelska, som hade lite med spanska att göra. Så den lektionen var ganska spanskafri. Vi ska kolla på film terminen ut verkar det som. Höhö. Gött, lite faktiskt :))

Sista lektionen hade vi eget, fortsatte på huset och sedan for vi hem. Eller hem for vi inte, där ljög jag. Jag och Johanna stack och fikade på olé. Gullungen bjöd mig. Vi spionerade på sanja som hade dejt, vi skämde ut oss mycket, och titti kom. Där satt vi länge, med en latte. Och hade hur mycket som helst att prata om. Minnen minnen minnen. Ouhff ja.

Sedan trampade jag hemåt, trött som attan. Somnade och nu har jag vaknat igen. Så nu är jag pigg och glad. Något som gjorde mig ännu gladare var smset jag fick av fisk. hon gillar one tree hill?! Kan ni fatta?! :D den fisken är fan ta mig bäst av alla. nu ska jag äta. puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0