twilight

Jag har precis kollat klart på filmen twilight, ruggit bra om jag får säga det själv. Dock slår den faktiskt inte boken, men det är det inte många filmer som gör. I och med att man missar så mycket spännande info i filmen. Riktigt bra är den iallafall. Och vet ni vad de absolut bästa var? Jag lyckades kika på hela filmen utan att somna, eller ens känna mig lite sömnig. Filmen måste alltså ha varit riktigt bra. Se den!
nog tjatat om den. Det låter som att det riktigt stormar ute, det blåser och har sig. Undra hur många träd som ligger fällda när jag vaknar imorgon. Jag garanterar att min cykel ligger vält på marken iallfall.
 Tänkte göra en "år 2008" lista nu! Enjoy.

MITT 2008

[x] du har lärt känna nya vänner
[x] du har varit/är kär
[x] du har blivit tillsammans med någon
[x] du har gjort slut med någon
[x] du har blivit dumpad
[  ] du har varit otrogen
[  ] någon har varit otrogen mot dig
[x] du har känt dig sviken
[ ]du har känt som att ingen har sett dig
[x] du har varit ledsen
[ ] du har velat dö
[x] du har känt dig överlycklig
[ ] du har varit i ett annat land än Sverige
[ ] du har hoppat från 10'an
[x] du har låtit bli att skolka även vid de värsta stunder
[x] du har druckit alkohol
[  ] du har skärt dig -
[x] du har gått ner i vikt -
[x] du har gått upp i vikt -
[  ] du har sagt "jag älskar dig" till någon men inte menat det
[x] du har suttit vid datorn mer än du brukar
[ ] du har rappat -
[  ] du har skrivit en låt
[x] du har känt hat
[x] du har känt som om någon tagit dig för givet
[  ] du har varit i slagsmål
[ ] du har varit "sjuk"
[x] du har varit sjuk
[x] du har dansat
[x] du har bråkat med din förälder
[x] någon har sagt att du är snygg
[  ] du har bråkat med din älskling
[x] du har strulat med en främling
[  ] du har strulat med en av samma kön
[  ] du har varit så uppjagad att du gjort misstag
[x] du har gråtit för något som hänt i ditt liv
[  ] du har lekt för mycket med bilddagboken
[  ] du har slagit någon
[  ] du har kallat någon hora/slampa
[x] du har pissat utomhus XD
[x] du har däckat
[x] du har spytt
[  ] du har sovit i motsatta könets säng
[x] du har hånglat med någon av motsatt kön
[x] du har raggat på främlingar
[x] du har rökt
[  ] du har rymt hemifrån
[x] du har bakat
[  ] du har blivit gravid
[  ] du har dissat någon som varit kär i dig
[x] du har sovit utomhus
[x] du har åkt bil med fyllon
[x] du har saknat någon
[  ] du har duschat med någon
[x] du har badat i havet
[  ] du har skolkat
[  ] du har fjäskat för en lärare
[  ] du har käftat mot en lärare
[x] du har solat utomhus
[x] du har solat i solarium

 godnatt! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0