until you loose someone you really care about

"Håll dig inne så mycket som möjligt idag. För idag kör Scan runt o samlar upp dom värsta svinen inför julafton!! Ville bara varna dig... vill ju inte ha ditt arsle på matbordet"

jag fick detta vackra sms från sara för ca en och en halvtimme sedan. Jag skrattar fortfarande som ett as när jag läser det. Smset är ju verkligen så gott som skrivit till mig. Känner riktigt hur orden är gjorda för mig. Särskilt det där med svinet. Ni vet, gris, svin, svin, gris. Det är ju samma sak, kind of. Hon är för goer Sara, :)

nu får ni stå ut med ytterliggare en sammanfattning av mitt gånga år. puss

Sammanfattning av 2008
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja, det har jag. Tillexempel sovit på studdsmattan. :)
2. Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade inga, bäst så. Då bryter jag dem inte iaf
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, såvida det inte är undanhållet för mig.
4. Dog någon som stod dig nära?
nopp
5. Vilka länder besökte du?
sverige, haha!
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
alla mina gamla vänner!
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
finns en hel del datum, 3 juli är ingen höjdare.
8. Vad var din största framgång 2008?
hm, den var klurig.
9. Största misstaget?
att jag är så stor i käften och jämt ska fråga saker :/
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
both. sjuk för inte sålänge sen faktiskt.
11. Bästa köpet?
åhå, hm. ja de får väl bli alla somriga kläder som man inskaffade.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, nöjen och ja. sådant =)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja, många saker gjorde mig glad. Men många saker som hade en tvärtom effekt också.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
finns så många. lady gaga - just dance
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ja, det har varit väldigt upp och ner, faktiskt.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
tagit vara på allt bra jag hade en gång i tiden.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
spenderat pengarna.
18. Hur tillbringade du julen?
eftersom julen inte varit, så vet jag inte. troligtvis hemma med familjen. 
19. Blev du kär i år?
jag var, riktigt mycket.
20. Hur många one night stands?
haha, inga :D
21. Favoritprogram på TV?
one tree hill.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
jag hatar ingen. bara ogillar
23. Bästa boken du läste i år?
twilight
24. Största musikaliska upptäckten?
haha, katy perry? :)
25. Något du önskade dig och fick?
njä, minnet sviker mig.
26. Något du önskade dig men inte fick?
minnet igen.
27. Årets bästa film?
mamma mia, eller twilight
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
umgicks med mina kära vänner och familj. fick även en tårta upptryckt i fejan!
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
du, j.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
vanlig? :D
31. Vad fick dig att må bra?
min familj och mina vänner.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
sugen på? oj, ja. hm. 
33. Vem saknade du?
saknade så många. alla gamla vänner och bekanta
34. De bästa nya människorna du träffade?
adam :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0