din mamma

Igår hörde jag glassbilssignalen, och min första tanke var : vem i hela friden käkar glass nu? För vem gör det? Det är redan tillräckligt kallt ute nu. Men sen kom jag på mig själv att äta glass. Inte vanlig glass, men mixad till milkshake. Jag antar att det faktiskt finns folk som äter glass såhär års.

Nu sitter jag och fryser och skakar.  Och har en lite yomama tävling på sms med adam. Haha. Jag tror jag vinner, känner det på mig.  Hans dissar svider inte så värst mycket som han verkar tro. ack ack.  Han känner nog sig ganska ägd utav mig, men övning ger färdighet, glöm inte det pysen.

 
hahahah :D vackert värre.
jag ska snart äta lite gröt, ryktas om att pappa lagar det. Längesen jag åt det, mumma! vi hörs. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0