vissa svar kräver förklaringar

Jag kan inte riktigt låta bli att tycka att du är falsk rakt igenom. All skit du snackar om precis alla. Låtsas tycka om och bry dig om dem, fråga om det har hänt något bara för att få veta skvaller som du sedan kan prata om. Så att du kan föra samtalet vidare, även om du lovat att hålla det för dig själv. Du är typen som snackar skit tillsammans med en, om en annan, för att sedan gå vidare till nästa person och snacka lite skit om den du redan snackat med. Visst låter allting jävligt komplicerat? Men hela du är ju faktiskt ganska komplicerad. Oärlig, och falsk på alla sätt.
Jag berättade aldrig din hemlighet, men det du fick se och höra, allt jag berättade för dig, det vet hela världen nu. Även personen jag brydde mig mest om, och det visste du. Så jag förstår inte riktigt hur du tänker där, eller nu, överhuvudtaget. Det hade ju inte skadat om du var lite mer försiktig med var du har, för du gör samma misstag over and over again. Fortfarande tar du inte lärdom av dessa misstag du fortsätter att begå. Bäst av allt, jag tycker inte det minsta synd om dig om det skulle sluta illa för dig. Du förtjänar det, rent ut sagt. Du kommer att förstå en dag, du kommer att förstå.

som sagt, jag kan inte riktigt låta bli att tycka att du är falsk rakt igenom.

vad dystert det blev. haha pardon me. Nu sitter jag iallfall och kollar på  Jeff Dunham's. Ni vet, skelett terroristen som pratar. Jag har ju inte så mycket annat att roa mig med ikväll, så det funkar fint.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0