one year ago ...

Jag vaknade med gott humör idag, trots att det låg snö/blask på gatan utanför. Var väldigt nära att ta på min mina mjukisbyxor idag, det lockade faktiskt, men jag ångrade mig. Trots att det hade varit en perfekt dag att ha dem på sig. Började skoldagen med eget arbete. Fick tillbaka våra so-prov. Mvg. PluggarN?
Efter lunchen kollade vi på skolbio. Flyga drake. Inte min favorit direkt, jag slumrade till några minuter tror jag. Haha. Hade ganska svårt att snappa upp innehållet av filmen också. Blandade ihop vilka de två pojkarna var hela tiden, vilket jag tror salome förstod efter 4:e gången jag frågade vem som faktiskt var vem. Efter filmen hade vi lucia-övning. Där dagens händelse inträffade. Haha. jag dör av skratt när jag tänker på det. Ni som var där och såg på, vet nog vad jag menar. Övningen i sig gick väl ganska skapligt må jag säga. Vi får se hur många gånger jag svimmar under föreställningarna. 3 stycken. usch, kommer nog bli ganska tjåligt att göra den sista föreställningen. Sedan är det över :)


Händer andra roliga saker på fredagen också, och andra mindre roliga saker. Lucian då, som är en rolig sak. Efter skolan ska jag ner till vårdcentralen och ta spruta mot livmoderhalscancer(?) eller vad det nu var. Ingen koll på det faktiskt, vet bara att jag ska ta den. Sedan ska jag ner och bowla med mentorsgruppen + ett fåtal andra elever från klassen. Vi får se hur det går, med tanke på hur många gånger jag har deltagit i bowling i mitt liv. 3 gånger skulle jag väl tro. Ska inte ta händelserna i förväg nu, det är ju trots allt bara onsdag idag.

Nu ska jag ta något att äta, är ganska hungrig. Skolmaten var pyton idag, eller, inte god iallfall. Fick lite chockladpudding som tröst. Det var ganska välplanerat av våra mat-tanter må jag säga. Vi alla uppskattade deserten mer än huvudrätten. Men, förvånar de er när jag säger det? Nä, jag tänkte väl. Inte mig heller. Ikväll ska jag kolla på vild djuren eller vad filmen nu heter. Känner för att skratta av mig lite, och jag vet att man gör det när man kollar på den filmen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0