vov vov!

oj, asså jag glömmer helt bort bloggen nu.  Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Vi var iallfall och hämtade den lilla hunden idag. Och jag kan säga att jag blev tagen, riktigt tagen. Nästan helt kär. Jag är lycklig, lycklig som fan. Men iallfall, vi åkte dit tidigt, kollade på dem. Sedan åkte vi till city gross(cross?) Ja. och sedan hem igen. Väl hemma har jag sovit lite och fixat lite saker.

Här är hon!


ja, ni ser själva.

Vad det gäller bilderna av sumeringen går de inge vidare, har inte haft tillgång till min dator idag där mamma sitter bänkad och kollar på thaifilmer. Men jag lovar, det första jag gör imon, är att fixa upp bilderna, promise! :) Vad gör jag ikväll då? Och nyår!?!?!?!? Det sket sig! Vafan gör vi?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0