when you look me in the eyes.

Det blev inte en enbart sittahemma kväll för min del. Nej det blev det inte. Efter att ha kollat lite oth fick jag ett sms av adam som undrade om jag ville följa med han och axel spela minigolf. Självklart var svaret. Så mötte upp dem på ikea, där de var ganska upptagna må jag säga. Sedan skulle vi ta vår tripp ner till haganäs men hamnade istället hemma hos mig med bullar och kortspel. Ja, när jag öppnade käften verkade jag förstöra allting. Eftersom två "män" i detta nötskal inte tänkt på att det var söndag idag, så gjorde jag det. Och kom fram till att det troligtvis inte var öppet på haganäs, iallfall inte där nere. Så ja, vi promenerade hem till mig istället. Axel är nog den härligaste killen jag träffat. Hahahaha!

Nog om detta. Besökarna ökar sakta med säkert ser jag. Rolig är ju det. Kul att folk är lite intresserade av vad som händer i mitt liv, och vad som hända skall. Toppen! Ni vet att ni kan prenumerera på mig på bloggkoll va? Finns en liten symbol lite under min profilbild där man kan trycka och så är det klart! Snabbt fixat. Underlättar ju en hel del faktiskt.

Nu sitter jag och lyssnar på en riktigt fin låt och bara tänker. Deprimerande, men det får livet vara ibland mina vänner. haha =) nu ska jag äta, thaimat, hemmalagad, toppen :D puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0