winter wonderland

Godkvälllllller!
Jag har spenderat min kväll hos adam i bonnalandet dåva. Trevligt hade vi. Spelade tv-spel, lekte lite ute i snön och busade med vovarna. Åhååå, är helt kär i hans lilla valp.  Helt gudomligt söt. Så har försökt övertala mi padre att skaffa en jycke. Och ja, jag känner att det börjar gå åt rätt håll faktiskt. Han började fundera, och sa till och med kanske till våren. Men så har jag ett annat stort problem, min syster.................................. hon är inte att leka med. Tro mig :)

Jao, det är så det ligger till. Imorgon ska jag julpynta mitt rum, har fortfarande inte hunnit göra det. Måste ta och skärpa mig, ta mig i kragen och sätta igång med allt som behövs göras. Jag har inte haft tid till att sätta upp julbelysning och sådant, städa mitt rum är en sak jag VERKLIGEN inte har haft varken ork eller tid till. Det är som en grisstia där inne, och jag skojar inte. Skräpning Kristin!

HEJ VINTERLAND!
Ja, nu passar det så dags. Det är riktigt mycket snö ute nu, och jag tycker om det lite faktiskt. Det är så himla mysigt. Och att se lilla valpen springa runt i snön, åhååååå! Nu är mysfaktorn hög hög hög! Anyway, nu ska jag inte dryga mig mera. have a nice winterevening everyone! :)


Snälla jultomte, ge mig?!
=D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0