with every bit of me.

Godmorgon. Hur mår ni idag?
Jag skippade, som ni kanske märker, skolan idag. Kände mig inte alls bra i morse, men ändå bättre än igår. Så nu sitter jag och kollar på vakna med the voice på femman. Resten av dagen ska jag nog bara sova och kolla på one tree hill eller något.

Jag sitter fortfarande och skrattar för mig själv. Satt och kollade på vilddjuren igår, åh koalan och ekorren är ju för söta.
"hur långt bort är ni, andra sidan kontinenten eller?"
"hellre bryta samman, än ihop"
"jag är ingen sopletare, jag är en återanvändare"
"stjäla är ett så starkt ord, befria låter bättre"


Ungefär vad jag minns av den filmen. Haha, känns lite töntigt att kolla på sådana filmer, men visst är det roligt då och då? :) aja, nu ska jag inte traggla mera. Hoppas ni som är i skolan har det roligt utan mig. puss!


Kommentarer
Martina

Den filmen äger! ;)

2008-12-15 @ 13:40:29
URL: http://tinadensuperfina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0