you're my saving grace

Godkväll!
Det har varit en helt perfekt fredag faktiskt. Lugn och skön, men ändå så flummig. Träffade Eve, Titti ochJohanna vid 6-tiden, körde ut och hem. Snacka om att jag frös som ett svin, har nog aldrig frusit så mycket. Kunde inte ens röra mina fingrar, tror aldrig jag har frusit så mycket i hela mitt liv, och jag har varit med om en hel del kyla. -24 och idag var det säkert ett par plusgrader. Hur ska jag överleva den riktiga vintern?

När vi kom hem fick vi bullar av mamma, nybakta, lussebullar och kanelbullar.Jag gjorde iordning lite te, och så satt vi framför idol och fikade. Jättemysigt. Tills vår värmefläkt slår ur proppen. Hahah. Och jag har alltid lika svårt för att byta det och det tar alltid lika lång tid. Men efter många om och men fick jag igång de, och fortsatte att kolla på idol. Riktigt bra är det faktiskt. Robin är ju en riktig pudding, och Alice är ju en riktig snäcka. Kevin, han är bra. Så det är svårt oveta vem man ska hoppas på ska åka ur. Men i mitt fall säger jag faktiskt kevin. Men  upp till bevis om ca 20 minuter. :))

Imorgon ska jag till väla med Eve och Titti. Åh så mysigt. Nu fan ska jag hitta en klänning, annars blir det svårt för mig. Men nu ska jag kolla tv, ska åka och hämta pappa senare ikväll som är på julbord. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0