förbereder mig för förändringar.

om du bara förstod hälften så mycket av vad jag sa.

Att vakna upp i soffan var verkligen ingen höjdare, och jag lär ju få göra det i two more days. but, jag överlever. idag har varit en hyssad lugn dag. började tidigt  med målningen för att få mer tid över till annat, men helt i onödan. det visade sig när jag var klar, att jag faktiskt inte hade så mycket annat att göra. La mig framför tv:n en stund, åt, och ja, that was pretty much it. halv fem drog jag mig neråt till klöxhult, träna barnen. ja, för många kan jag väl inte säga att vi var, men skeppsbrott med den äldre gruppen löste det hela ganska bra tycker jag. Cyklade ner till Salome efter träningen, följe med Titti, det var trevligt tycker jag. väl framme hos Salome var jag tvungen att visa mina gymnastik´-skills för gabriel, höhö. som det kan gå :). sen ja, stack vi ner till bökhult, fotade lite. dock blev det bara crap av det hela, var för mörkt ute (a).
"Mose ditt vatten är klart"
"jag har inte satt på något jäkla vatten, är du helt efterbliven eller"
hahah Garv på det! (:

tittade på Taking lives sen, och jag skojar inte, jag fick hjärtattack, hemskt ju (a) Efter kom pappa och hämtade mig. och nu har jag bara degat här framför, segt men lugnt. förresten, klippte mig igår, blev helt okej, för det syns knappt (a) huhelihöhö..

imon blir det probably Ikea med daddy, & på kvällen blir det bowling med Salome&c.o. trevligt!  pusspåer :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0