giving you a reason.

tjofräs.  måndag över, and it feels great kan jag lova! Dagen började borta på linné, idrott. Fast jag var inte med idag, bara låg och pratade med Salome på mattan. Ska börja träna imorgon, G-R-E-A-T! =D Nåväl, efter idrotten var det eget arbete som gällde, eller ja, för våran del var de prat som gällde.  Ja, efter den lektionen hade vi lunch, roligaste lunchen på länge faktiskt.
" Äre fri fis?!"
"Ja, *drar i fingret" 
haha , vilken totalt urkass humor man kan ha. Ja, denna dagen, lik som alla andra hade en fortsättning, och vi fortsatte efter de med en till eget arbete lektion. Där vi faktiskt jobbade lite mer... Efter hade vi engelska. Det var faktiskt lätt den roligaste engelska lektionen hittils. Skrattade så tårarna föll. jisses!  Ja, bortsett från att jag skulle ut och prata engelska med therese...  det gick inte som jag hade tänkt mig. för jag blev plötsligt väldigt nervös över att sitta där och bara stammade igenom hela skiten. Blä på det! ja,sen vart det slöjd, och de säger sig självt. inte roligt, inte roligt, inte roligt, Traskade hemåt efter det, la mig på soffan och tittade prison break. nu sitter jag här och degar, eftersom jag inte har något bättre för mig... sen vet vi alla att Robin är hightech, förlåt ... var tvungen att nämna det (a) :), tog väl cirka 30 minuter innan jag fick det jag skulle av honom och när jag väl fick det så funkade det inte XD (A) höhö.
nu ska jag .. ja, göra något annat!  pusshej :*


Förresten, för er som antecknar, Imon blire ny mobil! :) (Y)
image44


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0