higher than higher.

ouhff, denna veckan ha rullat förbi, fort som attan. Prao hela veckan och det har varit kanon. har fått göra en massa, en sak roligare än det andra. tvättat och vikit handdukar och sopat hår har den mesta tiden gått åt till, men jag har också fått blanda färger, diska(?!), schamponerat, pris-satt, plockat upp en massa hårprodukter, hämtat posten, ja, jag har fått göra lite av allting faktiskt. mer än jag först trodde jag skulle få :P.  och idag fick jag vara försöks-kanin(?!) så  har fått slingor i håret, blä (a).  nåväl, sista dagen imorgon, lite sorgligt faktiskt, men ska samtidigt bli skönt att komma tillbaka till mina vanliga rutiner,  dock har jag ju faktiskt haft väldigt slappa tider.  börja klockan nio, lunch runt tolv, (hur länge jag ville) (Y), sen sluta när jaginte hade mer att göra :P. så har egentligen inte jobbat full tid ut  mer än en dag, och det var på tisdagen. gött (:

och idag efter praon blev det konfa, eller efter&efter, jag stack tidigare(a). tråk-kofa. sen dratta till klöxhult och träna minstingarna. jag är slutkörd, och jag skojar inte. herregud vilket liv det var där ikväll, alla pojkarna slogs! hela tiden, och alla bara grät, stackarna xD.  ja, så nu kan jag ju säga att humöret inte riktigt är på topp, verkligen inte. men sara gör allting bättre, tacktacktack! <3.


" du skulle ändå inte höra vad jag skriver! " HAHA (Y)
helgen? någon som vill leka? :)

i'm scared.  

PUS-SSS!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0