live for something, outside of your own mind.

Jag ser vad som händer. -Va? Att inte dem förstår. -Åh! Men blir dem kära krymper faktiskt vår trio ner till två. Jag har totalt fått den låten på hjärnan. Så just nu sitter jag bara och försöker få bort den ur hjärnan. Jag kan väl därför passa på att berätta hur helgen har varit, eller nej, jag börjar redan med fredag. Ja, fredag som alltid så börjar den med skola, och det var bara allmänt trist i skolan, inte för att jag ens minns vad vi gjorde. Men roligt var det säkert inte. Efter skolan hakade Salome med hem. Det blev mat, prisonbreak och snack för våran del, som alltid skulle jag vilja säga, men dock lika trevligt som alltid. Grabbarnagrus hade match på Linné vid halv 6. Den ville vi inte undgå att missa, därför var det bara till att börja trampa neråt, mot Linné. Matchen slutade tyvärr inte positivt för Älmhult, men det var väldigt trevligt att titta på.

På lördagen ringde klockan vid halvåtta, och då var det bara till att stiga upp, och in i duschen. Efter det träffa Sara och cykla ner till Haganäs. TeamSportia Cup, himlans trevligt. Vid halv fyratiden satt vi på Amigo, onyttiga som vi är så åt vi pizza hela gänget. Jag är verkligen totalt pank på grund av detta :O (a). Där satt vi någon timme, sedan var det dags att dratta ner mot Andrés place. Där vi bara var allmänt sega, satt mest och pratade. Tjej och Kill snack var visst en riktig höjdare den kvällen. Var ute och spelade lite boll också, jag var till och med så snäll så jag gjorde mackor till dem. Det ni! Jag traskade hem kvart i tolv, då jag knappt kunde hålla ögonen öppna. Helt sjukt va trött jag var. När jag väl kom hem så vart jag inte alls trött, så jag satt mest och tittade på tv och pratade med folk. ganska gå trevligt om du frågar mig.

idag händer ingenting vad jag vet. Tänkte ta det lugnt idag, eftersom jag haft konstant huvudvärk sen i onsdes, då jag inskaffade mig en liten hjärnskakning. Så det blir till att titta på PrisonBreak och sånt trevligt ^^,

nu vet jag inte längre, jag vet ingenting.

två månader.<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0