my life be like

första gången på väldigt länge som jag spenderat så mycket tid i mitt rum som jag gjort idag. första dagen på lovet har gått undan, riktigt fort. började dagen med frulle för första gången på väldigt länge. sedan satte vi igång, jag&pappa vill säga, med att flytta ut alla möbler från mitt rum. nu har ja tagit tag i det hela, jag ska få mitt rum fixat. så idag har jag haft en pensel i handen hela dagen, ja, nästan iallfall. så nu blir det en massa jobb hela veckan kan jag tänka mig, jag vill ju trots allt få klart de så snart som möjligt.  (:  efter många timmars dragande med pensel, borste och rollern så var det dags för träning. och idag var det faktiskt ganska så roligt, tiden rann iväg vill säga..

ja, fyra dagar kvar av lovet, och jag har inget annat planerat. jag som brukar ha fullt upp hela tiden, har all tid i världen just nu. eller, mesta delen av tiden går väl åt till rummet, men iallfall. antar att det är för att alla har åkt iväg, skidsemester, golfspelande, solsemester ja, gud vet vad. tur lovet inte är längre än en vecka... jag har också tagit tag i hårklippningen, och den blir av så snart som på onsdag. och jag hoppas för allt i världen, att det inte blir kort :O. u-s-c-h. tordag blir det träning med ungarna, fun! ensam tränare? ouhff, det lär bli tufft, om det kommer några ungar (a). just nu sitter jag och tittar på en massa gamla bilder som väcker minnen. allt från roliga till sorgliga till orförglömliga, bilder från i somras, klassutflykter, tjejkvällar, filmkvällar, ja, bilder från det mesta. och jag kan ju säga att 2007 verkligen var ett toppenår, och nu när jag träffat ännu flera helt otroliga vänner så känner jag på mig att 2008 faktiskt kan bli bättre. jag kan ju säga nu, direkt, att jag inte längtar tills vi början på gymnasiet. när alla går på olika skolor, flyttar härifrån, och ja, man tappar helt enkelt kontakten med mer än hälften av alla. jag längtar verkligen inte!

appropå ingenting, så har vi uppvisning den 26 april, be there! (a). dessutom är det ju tävling inte så långt innan dess, 12 april. man kan ju redan nu fråga sig hur det kommer att gå, men som alltid så hoppas jag på det bästa. nä, nu borde jag gå och natta mig. känner att det bara kommer att skrivas en massa helt onödiga saker här annars. så, godnatt! :* btw, OLA SKULLE GÅTT VIDARE!

image46



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0