that's the key, baby, don't you agree?

kort skolvecka den här veckan, uh uh, det tycker vi om :) och dessutom har veckan hittils gått ganska så fort. inga otroligt plågsamma lektioner, eller jo, sv-provet. fyfan (a).. nåväl, hade ma-prov idag också, fast det gick helt okej (y). nåväl, fick ta en promenad hem från skolan idag, kallt, blåsigt och allmänt tråkigt. fast jag överlevde utan några som helst problem :) när jag kom hem vilade jag benen i min kära soffa och kollade på 3 avsnitt av gossip girl. finemang! efter det blev jag uppdragen ur soffan av martina&pappa för att jag skulle följa med till Ikea. tittade lite möbler till mitt rum, eftersom jag bestämt mig för att göra om det :), så nu är man lite uppspelt. (:,men jag hittade inget intressant, bara fick en massa ideer om hur jag vill ha det ;) Syrran däremot, hon fyllde hela bilen ^^,

Two days off(!) plu-uuus helg, finemang! :) nu ska jag glotta andra avenyn och sen nana ! :)
 
Godnatt&sovgott :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0