Ut med det gamla, och in med det nya!

Nu jävlar är det 2008!
nyårsafton seglade förbi, alldeles för fort om du frågar mig. Under kvällen hann vi med en hel del hos mig, det blev bland annant lekar så som Twister, Kropp mot kropp och även uppdraget som faktiskt de flesta klarade av att göra med vissa undantag!
Kvällen började med att Sara och Salome kom till mig runt 7 tiden, fixade iordning lapparna till uppdraget, pratade och hade allmänt skoj. Timmen senare kom även Johanna och någon kvart efter de kom även resten, nästan. Iallfall Max, Ludde, Johan, André, Joel, Domina, Andy, Pieerre och Robin. Lite mingelprat och sen satte killarna igång med att smälla Saras tigerreaketer. Ja, sen satte vi igång med lekarna och hade väldigt trevligt tycker jag. :) Runt 10 tiden tittade även Evelina, Julia och Anna förbi, ack så trevligt. Nåväl, runt tolv kutade alla ut på vägen för att kolla på fyverkerierna och hälsa alla Gott nytt år! Det var nog det mysigaste jag någonsin varit med om, iallafall vart de väldigt mysigt! De flesta stack hem runt 1 och så blev det bara jag och Salome kvar. Satt lite vid datorn sen somnade vi, runt 4 vill säga. Och jag vart ovanligt pigg när jag vaknade, och jag vaknade faktiskt förvånansvärt tidigt, kl 10 :O (a) . Satte igång att städa bort allting, stolar, glas, gå några rundor med golvmoppen och så vidare. Och Salome bara sov. höhö! Men iallfall, detta ska vi lätt göra om, snarast! Tack för en toppen kväll allesammans, och gott nytt år på er allihopa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0