and I do really love you.

Att ta sig upp ur sängen idag var inte det lättaste. Dåligt med sömn och absolut inte jobbvillig. Men ja, det fick gå.
Rätt slappt där idag ändå, fick börja med att mura lite stenar som var lösa på en mur, snabbt och enkelt. Sedan for vi ner till BTjärn och köpte stripes, och efter det sattes jag i arbete igen, fixa iordning fotbollsnätet. Det tog mig typ hela dagen, eller den sista timmen ängnade jag åt att olja in bänkar och sådant. Bara tre, kanske till och med bara två, dagar kvar. Det ska jag klara.

Snart ska jag och sis laga mat för en gångs skulle, long time ago vi gjorde något sådant. Ska bli lite smått roligt och se vad det blir av det. hihi. Resten av dagen har jag inget planerat. Ringringring! need it. Pusselipuss :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0