dom andra

tjubidoou.
Fy fan vilket härligt väder, det är såhär vi vill ha det.

Idag har jag bara legat ute och schteeekt i solen. Eller, till och från. Redigt gött. När mamma kom hem så strosade hon och jag ner mot byn. Marknad idag, men där var vi inte ens och tittade. Utan vi valde att gå till time för lite kulglass och så i detta härliga sommarväder. Drog också ner till urbutiken för vi skulle byta batteri på hennes klocka, och vidare till lindex och konsum sen hem. Och denna lilla promenix har resulterat sig i skoskav. Ajaj. har fått typ en blåsa nu :s mellan tårna, eftersom jag bar flipflops. sjukt ont gör det iallfall. Men i guess att jag får väl skylla mig själv som mamma sa.

Nu slog tanken mig. Jag vill åka iväg någonstans, någon vecka. Eller så bara för ett par dagar. Bara komma ifrån denna lilla håla, åka ner till havet, sola och bada. låter inte det hur härligt som helst? Jo, jag anade detta. Så om någon är sugen på att göra något fun nästa vecka, eller är villig att ta med mig på något äventyr, call! :) För jag vill verkligen inte bara sitta hemma i älmhult. Vill ut!

Nä, nu skriker magen efter mat, och min hjärna säger, GÅ, GÅ, GÅ! Så, I'm going! puss (:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0