how did we change

Idag vaknade jag sent, har inte vaknat så sent på hela lovet. Och ändå var det inte överdrivet sent, inte senare än halv 11 iallfall. Och med tanke när jag gick och la mig så är det inte så tokigt faktiskt. haha.

igår kväll fick jag trevligt besök av evelina och titti. Blir alltid lika glad av att se er. Blev en del prat och sådant, väldigt trevligt. Sedan stack dem vi typ kvar i elva tiden och jag roade mig med film och datorn. Pratade med en massa trevligt folk, vissa trevligare än andra, och visare. haha. fun fun (:

Idag strosade jag in i duschen direkt när jag vaknade, sen drog jag ut en runda då det började ösregna, så det blev fort in igen, och sätta på en film och ha lite mys med mig själv. Sen somnade jag om igen. vaknade av att pappa hade lagat mat, raggmunkar. Och jag skojar inte om att han typ gör världens godaste raggmunkar. Kan äta flera tusen känns det som. Okej, inte riktigt. Men många. På tal om ingenting så ser ju vädret ganska vettigt ut just nu, jag hoppas på fint väder imorgon då vi troligtvis åker till tosselilla med familjen persson och troligtvis en familj till. Jag hoppas på det, för jag vill inte bara vara hemma, kan vara roligt att komma iväg lite. Och jag håller faktiskt med Sara lite, detta lovet har inte varit särskilt bra, och inte roligt. Usch ja. Men än är det lite kvar, och jag har lägret framför mig. Jag längtar fruktansvärt. Ska bli riktigt roligt att få dela rum med mina tre kära vänner i en hel vecka. riktigt roligt! Höjdpunkt!

jag kan inte komma att tänka på något annat.  i miss you.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0