jag behöver dig, mer än jag kanske vill tro.

Som alltid ändras mina planer. jag hann titta på ett avsnitt av laguna beach och sedan vibrerade mobilen. Min första tanke var "Jag tittar inte vem det är, och så låter jag bli att svara" men efter att ha gett de en andra tanke så blev det att jag svarade ändå. Och i andra sidan luren hängde Titti. Hon och evelina ville jag skulle följa med till totte som jag faktiskt tidigare under dagen bestämt mig för, men ångrade mig sen eftersom jag var så himla trött när jag kom hem från karlshamn. men efter många om och men och många böner så gick jag med på det. Så vi for iväg till Totte där det var lite annat folk. Där hade vi det mycket trevligt och allt folk var glada idag iallfall. Åkte hem runt tolv tiden så vi var visserligen inte där mer än två timmar. Men vi hann med en hel del tycker jag.


Och nu sitter jag här, har precis bortstat tänderna och tvättat av all smink, för er som antecknar. Nu hade jag tänkt fortsätta titta lite på laguna beach, även om jag sett alla avsnitten typ femtioelva gånger, men jag tröttnar inte. Dock börjar jag ju bli lite trött, men jag ska nog kunna se ett avnsitt eller två. great! :) go'natt tills vidarêx :*

och ett stort tack till totte.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0