jag saknade dig sedan den dagen du gick.

jau, here i am once again.

Trött som bara den, vilket det känns som att jag är hela tiden. Oavsett hur mycket jag sover.  Aja, nu åker alla iväg. Eller inte alla, men andy felix jp. tråk. Snart åker ju även typ resten av allihopa. Så jäkla tråkigt. Men ja, så är det. Det är iallfall fest på fredag, och det ska tydligen komma en massa folk från olika platser som markaryd och växjö. Det ska ju faktiskt bli ganska roligt och se om man hittar några nya faces. Så, det blir veckans -längta-efter-.

Idag ska jag nog bara stanna hemma, för enligt pappa ska det åska och sådant skit idag. Och det tycker jag inte riktigt om, och håller mig därför inomhus. (a). pussy, i know. Får väl roa med mig en massa filmer, sällskapsspel med pappa&mamma, och mat&vila. kanon :) nä, nu ska jag gå och fräscha upp mig lite genom att ta en riktigt varm dusch. jepp. vi hörs. Puss :)

Och förresten, blir nog inte så många bloggar under de senaste dagarna. Då&då ska jag nog hinna pressa in ett.



Kommentarer
amirabahnasy

GUMMAN! <3 .. det är ju nedim ;s .. men vet hur jag ska göra nu.. tänkte skriva i bloggen nu om det! <3 tack för att du finns.. du har hjälpt mig mkt med..

alltså? XD hur svarar man på kommentarer ? :O hittar inte de, haha SÅ haha .. jag svarade här .. xD (a)

2008-07-09 @ 14:38:56
URL: http://aamira.blogg.se/
Manda <3

Är det inte förbjudet att vara så perfa som du ?

2008-07-12 @ 16:28:41
URL: http://xmandaaaax.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0