mistake.

Nu är jag hemma igen. Östersjö var mycket trevligt, och mitt sällskap var ännu trevligare. Men jag hade gärna stannat där tills ikäll då det blir fullt ös. Men dum som jag är så hade jag ju inte pratat med syrran innan jag åkte. Då hade jag kunnat sova med henne. men icke! Aja :) vi gick iaf runt överallt. Träffade mycket mysko folk och en kille med världens fulaste pottfrilla. Ja, jag vet. Man ska inte döma folk, men det där såg förfärligt ut. Stackars barn.
-Ska ni med på förfest?
- Nja vi ska hem snart,.
- Okej, vart kommer ni ifrån?
- Älmhult.
-*gapskratt* och sen försvann han.

Ja, vad är det nu för fel på älmhult? dumass. haha Ja, och så fick ju titti sig en överraskande kram. Eller fick och fick. Hon gav, och killen hon gav kramen kan ja lugnt säga blev chockad. Det var riktigt roligt. Träffade även lite känningar där. Bland annat martina och pernilla. hur trevligt som helst. Ja, sen käkade vi lite och satt nere vid hamnen. Mysigt värre. Det har även varit ganska fint väder, vilket är toppen! :) ja, men tack för en trevlig dag :)

Ikväll skulle jag egentligen till totte, men jag orkar inte fixa iordning mig och sådant skit :p och jag har ingen skjuts hem för resten ska typ sova där. Det orkar inte jag efter allt jag har gått idag. Mina fötter värker som in i helvete, men jag klagar inte. :) Så jag ska kolla på film och sådant ikväll. Finemang! :) ja, pusspuss (:

I miss you, j.

förresten, berättade jag att simon kom hit igår? :) super längesen jag såg honom, så det var hur trevligt som helst. Mycket prat att ta igen, och så kollade vi på flashfilmer xD haha, fulast ever. Nä, nu ska jag inte dryga mig mera. puss igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0