my heart belongs to you.

tjupptjupp.
idag vaknade jag av att jag hörde röster inne i tvrummet. Och det visade sig vara min farbror och hans fru. Så fick klä på mig och fixa iordning mig och gå ut och hälsa på dem och prata lite. De var här för att lämna min födelsedagspresent eftersom dem inte kunde komma på tisdag, vilket ändå var lite bra. För då kan vi kanske åka iväg någonstans, eller så träffar jag sara. (:

Idag var det tänkt att jag och syrran skulle ner och fika när hon hade slutat jobba, vilket hon har nu. Men hon verkar ha däckat i sängen, stackarn. hon måste vara utsleten, verkligen. haha. jaja, så jag låter henne sova och så får vi se hur det blir med fikat lite senare. Har även en massa andra saker som måste göras idag, ska bland annat städa och plocka undan lite saker som vi inte vill ha sönder på fredag. Usch, städa är nog det värsta som finns, men tja, det behövs ju då&då. Rätt ofta skulle jag påstå. Så jag har nog visst en del att göra. Men jag hoppas vi får det roligt imorgon iallfall, annars känns det rätt meningslöst. yep. Ja nä, jag får väl sätta igång med städandet, annars får jag aldrig det gjort. Så ja, vi hörs, pussss :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0