jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut

vad som helst, förutom det här.
jag finner inga ord, och jag kommer alltid att minnas.
och jag vet inte riktigt hur jag ska kunna vänja mig vid tanken, 
att det är du och jag nu, inte vi. om jag ändå kunde spola tillbaka tiden,
då allting var som bäst, jag vill verkligen ha det så.
tankarna flyter förbi, jag vet varken ut eller in. men vad jag vet är att
jag kommer att sakna det, faktum är att jag saknar det redan.
och inte minst av allt, jag saknar dig. och om det ändå fanns något man kunde göra.

I've never loved somone like I love you, just remeber that.
tack för alla underbara månader :/

&tack sara, salome, & johanna. <3


Kommentarer
Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-04 @ 10:51:25
URL: http://wlisa.blogg.se/
© M a m m a . J e s s i c a

God Morgon! :) Sovit gott? :)

2008-07-04 @ 10:56:42
URL: http://jyees89.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0