two hearts are beating together.

Onsdag, och det är den nionde. 7månader. Jag blir deprimerad.

Idag har jag iallfall inte gjort något vettigt. Vaknade, duschade, ut i byn en sväng, mat, tv, läsa och sova. Det är i princip hela mig dag hittils. Min dag/kväll igår såg ungefär likadan ut. Jisses vad det är trist här egentligen. Plus att min mobil knappt funkar här hemma så känner jag mig ganska så isolerad. Eller ja, visserligen har jag datorn, men det är inget roligt det heller. Aja. förutom det så åskade det igår, men det missade såklart jag, eftersom jag låg och sov. Men iallfall, det blev till att spela lite yatzy med pappa, med framgång. Vann båda omgångerna, och lite kort. Där jag faktiskt också lyckades ganska bra. visst är det bra när allt går bra? Eller, nästan allting. Jag har fortfarande saker som jag skulle behöva ställa till rätta igen. Haha. usch ja.

Ikväll funderar jag på att sätta på en bra film. Eller sätta igång om det är så ni vill ha det. Vilken har jag inte bestämt mig för ännu, blir väl en av mina kära favoriter. Step up. man tröttnar aldrig. Ahauupp, vad händer imorgon då? No idea. Det skulle ju eventuellt bli växjö med Sara. Vi får se hur det blir. Annars är jag free like a bird. Så telefonen har jag på, om den nu funkar att ringa till vill säga. Annars jag har också en hemtelefon. deni. prova den =)

You know you're in love when your hearts goes boom. The way he explained this boom is that it's not the giddy feeling you get when you first meet somone. It's deeper than that. It's more of a low, bellowing boom that resonates in your body the moment you realize you need somone, and you love somone. It's more lika a boooom than a boom!

det var allt för mig idag. puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0