vilken färg har själen?

Maten vi lagade blev kanongod, dock kanske inte den svårate maträtten att tillaga, hamburgare vill säga. Och jag som vanligtvis inte gillar hamburgade tyckte faktiskt det var gott. Success! Efter att vi ätit fortsatte vi att flumma vidare. Facewarp fick bli vår sysselsättning en halvtimme framåt. Och jag tror aldrig jag har skrattat så mycket på ja, hur länge som helst. Verkligen roligt. Det behövde jag, tack sis.

exklusiv förhandsvisning! :)



Ikväll blir kommer sara hit! ska kolla på allsång på skansen eftersom Erik är med :) Och vi alla vet att hon har en stor big crush i honom. Så jag ger henne en timme av mitt liv genom att titta på det tillsammans med henne. Fast, jag ger henne all min tid i världen :D och inte enbart för eriks skull, utan för fiskens skull :D nu ska jag kila, puss! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0