we should be making a memory.

Totalt ändrade planer idag, igen. Detta jävla vädret, jag blir tokig på riktigt. Som tidigare sagt hade vi ju tänkt att åka till tosselilla, men så blev det naturligtvis inte på grund av taskigt väder. Så det har blivit en hemma dag idag igen. Dock fick vi ju lite gäster och så, men inget jag blev särskilt intresserad över, näe. Iallfall, idag började det med att jag och mamma var nere i byn, hon ville köpa en födelsedagspresent till mig, så söt hon är. Och eftersom hon inte visste vad jag ville ha fick jag följa med och välja. Paris hitlon parfym blev det och lite annat smått. Sen drog vi vidare ner till thaiaffären köpte lite thaimat och sen gick vi vidare med huset som destination. När vi (jag) blev hungrig, så bestämde jag och tina för att vi skulle kränga lite pizza. Så pappa var gullig som körde ner och köpte det till oss.  Ja, annars har dagen bara gått ut på tv, bok, dator, spel, och sådant. Inte allt för roligt. Men helt okej. Väntar bara på att vädret ska bli bra, vilket det aldrig tycks bli.
Senare på kvällen kom johanna på besök, blev lite prat och sådant. Även pratade vi lite om fredag. Så nu är det  bestämt, once and for all, det blir fest på fredag mina små vänner. Och jag får väl hoppas att det blir roligt, även om sara inte kan vara med :( dystert, bittert, tråkigt, sorligt. Ja allt det där och mycket mer.

Åh, nu knarrar det i våra dörrar, jag börjar fundera på om det spökar här. För det finns egentligen ingen anledning till att det ska knarra som det gör, och det gör det med jämna mellanrum. It freaks me out. Jag gillar inte sånt. Usch, tur väl har jag pappa jämte mig, ungefär. Har ju inget att vara rädd för då, eller? haha.

Imorgon har jag inga planer. Det tycker jag är bäst så. Att ta dagen som den kommer. Men ska iallfall försöka att inte sova bort hela dagen. Eller försöka.. , jag ska inte. Ska försöka hinna med att träffa någon, kanske ta en fika? Känner ni er sugna? Bara ring! Ikväll tänkte jag slita mig från datorn, och inte sitta uppe hela natten och prata med folk. Ikväll ska jag jädrans gå  och lägga mig. Kolla på någon film eller något, det brukar ju resultera sig i att jag somnar, vilket i sin tur blir ett plus eftersom jag då inte kommer att sova bort hela min dag. Kanon ju! Och once again, på tal om ingenting, jag saknar lite att inte jobba längre. Jag saknar hasses extremt dåliga humor som man kände dig tvungen att skratta åt. haha. Fast i längre perioder så saknar jag nog inte det. Inte tiderna, men sällskapet och sysslorna. Särskilt då när det var lite vettigt väder, då det nästan blev lite varmt när man jobbade. Ja, det var roligt. Fast  nästa år ska jag försöka fixa eget sommarjobb, så man tjänar lite mera. Sara?! haha. Ja, nä, nu börjar det spåra ur och bli ett alldeled för långt inlägg, ingen kommer någonsin orka läsa. därför tänker jag avsluta, här & nu. för jag ska borsta tänderna och sedan lägga mig och titta på en riktigt bra film hade jag tänkt mig. så,

Godnatt mina små pysar! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0