and there's nothing left to prove.

Jisses vad det blåser ute! Storm på gång? Nej fy, det hoppas vi verkligen inte. Vi vill ha sommar nu!

Skoldagen idag kändes sär lång. Kanske för att det var ruskigt kallt att bara sitta ner när vi väntade på våran tur att spela brännboll, och att vi åkte ur efter grundmatcherna så vi fick sitta ännu längre. Aja, hade lektion efter brännbollen, fick städa en massa skåp och sådant. boooooring. Men nytta gjorde vi, och vackert blev de. Nu är det  bara vänta och se hur länge de håller sig.

Jag vet inte var jag får all min energi ifrån, när jag kom hem låg jag lite i soffan och kollade på tv, sen somnade jag. insane. Så pigg har jag aldrig varit. Måste vara skolan som är så energirik. Ja, så måste det vara. Usch, resten av eftermiddagen/kvällen ska jag läsa lite extra på engelskan, vill ju inte komma till skolan imon och inte fatta ett skit av texten (som jag inte gjorde när jag&pau läste). Ikväll är det ju fotboll, Sverige. Och gissa vem som inte ska kolla? jo, jag! Det intresserar inte mig jätte mycket, för jag förstår mig ändå inte på det. Så jag får väl roa mig själv på bästa sätt medans hela familjen kollar fotboll. Kanske går jag ut och upplever en händelse? Eller så degar jag i soffan. Kanske framför datorn? Ja, nått hittar jag nog på.

Men nu tänkte jag förflytta mig härifrån, är kind of lite hungrig. Så ja, smaklig måltid till mig. Puss


It's a shame that it had to be this way
It's not enough to say I'm sorry
It's not enough to say I'm sorry


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0