djupt vatten

Åh, härligt med långhelg nu. Sista jobbdagen denna veckan, och den gick fort. Började med att hissa flaggorna, sedan började vi snickra på staketet och det fick vi typ, halvfärdigt(?!). Och sen måla det. Kanon. Och som varje gång jag målar, så lyckas jag måla över hela mig. Ansiktet, håret, armarna, bena, magen(!?). Och jag vet faktiskt inte riktigt hur jag lyckas måla mig på magen, för jag hade ju tröja på mig hela tiden? Måste vara mina övernaturliga krafter som gör att jag lyckas. yepyep. Det är väl ungefär vad vi har hunnit göra idag, fick sluta en halvtimme tidigare, gutt.

Idag ska jag vara med johan, sen åker han till stugan. segt segt segt. Jag får helt enkelt överleva. Måste antagligen sälja lite gräddbollar ikväll sen också. fyfan. Förresten, fotbolls kvällen igår ja. Sverige förlorade, precis som jag trodde. Mina övernatruliga krafter kanske? Vi vart iallfall en hel dröse med folk här. det var najs. yäyä, ska pysa ner till johan nu. Pusselipusspuss , (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0