don't give up on love

Oj. Denna afton blev inte som tänkt, utan way to good. Trots lite folk hade vi skit roligt. Jag iallafall, och jag vet fler som hade det. Till en början av kvällen satt vi mest och pratade, och sen for det hela igång. Vi dansade runt vår hemmagjorda midsommarstång (gjort av hårspray och blommor), jag och eve körde Irländsk Julafton, kanske inte så passade med en julaftonslek nu när det är sommar, haha. Vi pratade, vi dansade, vi hade det allmänt trevligt. Tjejsnack inne på toan, ouhff. det gick hett till xD. hahaha. Ja, men jag tackar för denna kväll, hade kanon kul! :) BIlder kommer när jag fått dem av Johanna, eftersom jag själv nite hade någon kamera med mig. Plus att jag hoppas alla ni andra hade en trevlig midsommar.

Tack Johanna, Eve, Paulina, Albin, Joel, Ludde, Sanja, Henke, Basse, JJ, Robin, glömt ngn?

Ouhff ja, idag var de tänkt att jag skulle försöka sälja slut på mina gräddbollar, men de regnar något fruktansvärt så vi får väl se hur det blir med det. Sticker kasnke ut med johanna på eftermiddan eller något. Då har det väl förhoppningsvis slutat regna. Annars blir det bara till att ligga och slappa idag, kolla på film eller liknande. Och bara vila ut. Usch, jag vaknade faktiskt vid 4 idag, jättepigg och kunde verkligen inte somna om. Sjukt. Men satte på en film sen somnade jag snabbt igen. Vaknade igen vid nio typ. Lite bättre iallfall. Yäyä, nu ska jag dra mig. tjobido! :) puss.
   
  

två bilder ifrån riddarön. bättre sent än aldrig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0