hanky panky

Sitter med den bärbara ute på altanen nu. Vädret är kanon, så får njuta nu, det skulle ju regna nästa vecka. Eftersom vi går i skolan en sista vecka så gör faktiskt inte det mig något ifall det regnar lite. Jag tror det kan vara nyttigt för naturen :). Så vi kan börja grilla ute igen. Har precis krängt i mig några jordgubbar och snart ska jag fixa iordning mig lite. Händer väl inget speciellt idag, ska nog bara ta det lugnt eftersom det är skola imorgon igen. Vår sista riktiga skoldag, för på tisdag är det brännbolls tunering, hela skolan. Onsdag är det fotboll, lärarna vs. niorna. Och på torsdag skulle vi ha någon tipsrunda i älmhult 'city och sen hem till Nettan. På fredag är det som vi alla vet skolavslutning. då hoppas jag det är fin väder, det är det ju typ aldrig när vi slutar skolan, vilket är ganska tråkigt. För man vill ju kunna göra någonting ute när man  väl har chansen. Aja, dit längtar vi!

Nä, nu borde jag dra mig härifrån. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0