hold on, wait a minute.

Idag har inte hänt så mycket mer än det jag tidigare berättat. Kollade på  'What happens in Vegas', en välidgt bra och rolig film tycker jag.

Var aningen trött på den gamla "outfiten" så gjorde om den innan. Är ännu inte klar, just so you know. Ikväll blir det även fotbollskväll hemma hos mig. Måste ju stå ut med detta, och jag ber till gud att detta är sista matchen för sverige :) Eller, nej det gör jag förresten inte, fotbolls kvällar med parterna kan faktiskt vara ganska trevligt. Verkligen. Nåja. btw, så har kasnke midsommar fixat sig ändå, så jag slipper sitta hemma och dega. Det är nämligen party hos Malmen. Ja, Martin alltså. Funderar på att dratta dit, om det vill lösa sig med skjutsen och så. Det hoppas jag det gör. Annars får jag nog den tråkigaste midsommarn ever. Det vill jag inte ska hända. 

Jag kom att tänka på något, vad vet jag inte riktigt.


fotbollskvällen hos johanna :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0