I'm holding you closer than most.

Ja må hon leva. Ja må hon leva. Ja må hon leva uti hundrade år. Javisst ska hon leva. Ja visst ska hon leva. Javisst ska hon leva uti hundrade år. Grattis my lover/love. haha, hur du nu ville ha det. Jag hoppas du fått en kanondag med gott sällskap och presenter. Det är trots allt inte varje dag man fyller byxmyndig.

Idag snoozade jag visst en aning länge, vaknade vid kvart i sju. Så det blev fort in i duschen, fort ut, och sen fortsätta fixa iordning sig. Drog till skolan och väl framme så förberedde jag mig på en lång dag, en lång dag med ca 2 mils promenix med klassen. Jomen tjena, det var inte lite varmt heller, och det gjorde inte saken bättre heller att det tog ca 1,5 timmar att gå till Boastad. Men, väl framme blev vi indelade i grupper för kanotpaddling. Första gruppen, först ut, och jag var med. Haha. Oj va roligt jag och Simon hade i den där kanoten. Super roligt, verkligen. Resten av dagen blev det till att sola och bada. Mycket härligt. Vid halv 2 väntade 1 mils vandring hem, inget man ser fram emot i en extrem värme och solsken. Men vi ska inte klaga, vi hade det trevligt, jag åtminstone.

När jag kommit hem mötte jag upp Sara i byn, köpte present åt Salome och sen drattade vi ner till henne för ett firande. Det blev glass också, mumma. En massa prat blev det också, alltid trevligt.  Fina kommentarer lyckades vi också få ut.
" det gör så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen "
" Men sitt kvar då! "

" tycker du själv att du ser normal ut? "

"asså, jag har vant mig hur du ser ut nu Kirre
du kan ju inte hjälpa att du ser ut som alla andra"

Nu ska jag dra och äta något, sjukt hungrig. Vi hörs, puss darlings.

du är allt jag vill ha. don't you ever forget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0