it never seems to fail me now

godmorgon, godmorgon. Sovit gott? Det har jag. :)

Planerna för igår blev inte som tänkt, det blev ingen film och ingen sömn så tidigt. Eftersom mina planer aldrig håller sig utifrån ursprungsplanen så skulle den inte heller göra det igår. Som sagt. Fick ett samtal runt 10 av min kära fisk. Madde och Verres 18års fest, och jag var bjuden. Så det var snabbt på med kläder och smink och dittan och dattan sedan bege sig till squaredance lokalen. Träffade massa trevligt folk där, både gammalt och nytt. Och ja, det var väl som Verre sa, man kände inte ens hälften, inte hon heller. Jaja, trevligt hade vi iallfall. Kommer kanske lite bilder senare :)

nu ska jag gå och duscha. pusspysar! (:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0