I've been watching you all day

And another day passes by, och vädret är fortfarande väldigt härligt, dock aningen blåsigt idag. Men det gick an. Idag har högersidan haft hemkunskap hela dagen eftersom vi skulle ha våran bjudning som trodde sig inte bli av. Men till vår förvånan fick vi idag (vissa igår) veta att vi skulle ha den trots allt. Det tyckte vi skulle bli ganska roligt, men jäkligt stressande med tanke på att vi har vår redovisning imon, och vi är inte klara. schiesses. Det får gå som det går imorgon. Nåväl, till början fick vi veta det som vi fått i uppgift till att göra. Jag skulle servera, duka och pynta. haha. Och ja, det var väl hyffsat kul, men dagen gick riktigt segt ändå, och hungriga var vi alla också. Självaste bjudnigen gick bra, och de alla gillade vår tillagade mat. Även jag tyckte det var helt okej.  Efter att våran grupp också fått äta var det dags för att plocka iordning och diska allt efter sig, det var tråkigt. Super tråkigt, men vi fick också sluta ca 30 minuter tidigare än vanligt. Det tackar man ju faktiskt inte nej till, right?

Sen cyklade jag hem, fikade lite och sen bar det av till johanna. Mucho trevligt, var mest ute och pratade. Spelade även lite basket och fotboll. Ont i fötterna har jag också. haha. Efter det stack vi ner till student balen, och gud va fina Emelie och Hanna var. Alla andra tjejer och killar var också såklart super snygga. Man blir avis, jag vill också ta studenten nu. fy attan, men det är ju bara några år kvar, sen står jag också där. Hoppas jag. Efter att vi traskat runt på torget så drog vi ner till bökhult med simon för att jag skulle på gymnastik avslutning. Det blev glass och slapp på stranden. Inget bad för min del, det blåste way to much. Och så är det nog så att jag är lite chicken av mig. just a little. Nä, nu ska jag knalla vidare I guess. Have it nice. mihi. pjussi.

Oj, jag får inte glömma!
Ja må hon leva. Ja må han leva. Ja må han leva uti hundrade år. Javisst ska han leva. Ja visst ska han leva. Javisst ska han leva uti hundrade år.  GRATTIS SIMON! :)<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0