jag ger dig min morgon

godmorgon, godmorgon. Har nästan precis vaknat och det är helt omöjligt att somna om. Attans. Men å andra sidan vill jag ju inte sova bort hela dagen, så att vakna nu passade riktigt bra. Även om jag känner på mig att det kommer bli en mycket lång dag.

Igår tittade vi som sagt fotboll hemma hos Johanna, och som säkert ingen har missat så blev det 2-1 till Spanien. Lite otur faktiskt, men så är livet. När fotbollen slutat fortsatte att titta lite på tv, och efter det drog vi hem till Macke. Och jag gillar hans hus, sjukt fint :) Aja, där satt vi mest och pratade och så. Och som ni alla säkert vet vid de här laget så tycker jag det är trevligt att bara sitta och prata. Sara ringde även också, alltid lika trevligt. Sen var det dax att dra hem, och kallt var det, svinkallt. Men med (nu kommer det här igen) bra sällskap, så tänker man inte på hur kallt det är. Så vägen hem gick fort, dock var det ju inte mer än ett par hundra meter (A). Kollade lite på film när jag kom hem, sen somnade jag.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, förhoppningsvis ska jag träffa J. (: mys. Sen blir det kanske till att kolla på killarnas match. Erkänn, jag är rätt snäll som kollar på deras matcher, Trots att jag avskyr fotboll? :) hihi. Detta är förövrigt min sista "lediga" dag på tre veckor. För imorgon börjar jag jobba, vilket jag inte alls hade räknat med. Trodde det var veckan efter midsommar, men icke. Aja, jag får jobba på! Och upp tidigt på morgonen måste jag också, shit, hur ska jag klara med egentligen? Jag måste helt enkelt. Jag får ha pengarna i bakhuvudet hela tiden, så ska jag nog klara det. hehe. Ja nä, nu ska jag, för första gången på många år, äta lite frukost. Får väl se om det går att få i något. :)

puss.
monika kristin karlsson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0