kindly unspoken

Det blev istället ändrade planer för min kväll, hängde med johanna till älmekulla för att kolla på när a-laget spelade fotboll. Trevligt värre. Fast först så satt vi ett tag på Ikea och pratade och så. Vi inväntade Ludde och Jp, som tillslut kom. När dem kommit drog vi sedan vidare till planen igen. Lite kul var de när Ludde skulle ta sig över någon stolpe, sen när han kommit över (på ett ganska så osmidigt sätt) så upptäcker han att dörren jämte stolpgrejen vart öppen. Ljushuvud skulle jag kalla det. Ja, fotboll och gott sällskap var inte så tokigt. Men det var kallt, gåshud och pyttskinn för min del. not good. Aja, nog om allt. Ska snart förbereda mig för sängen, ouhffouhff. Ska försöka, att iallfall en gång denna veckan, komma upp i tid. Har inte riktigt haft den turen på min sida. Så jag säger godnatt. :)

monika kristin karlsson


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0