lazy day

Idag har varit en sånhär riktigt slapp och tråkig dag. Där vädret förändras varannan minut från regn, till solsken. Dock blåser det något fruktansvärt hela tiden. Usch, tråkigt värre. Har inte riktigt gjort så värst mycket idag. Kollade på film, men somnade, så jag tänkte jag skulle sätta om  filmen från början där jag minns och se klart hela utan att somna. Får väl se om jag lyckas. hihi. Jag och mamma har precis krängt en kebabtallrik, tillsammans, och vi orkade ändå inte äta hela. Mäktigt. Men ja, det var gott och onyttit. Men det får jag väl träna bort en vacker afton. Nä, tänkte jag skulle se klart filmen nu, som för övrigt heter 21. yäyä, puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0