nothing to prove.

Mycket till fest var det inte igår. Vilket kanske var väldigt tur för min del, hade säkert missat en del då. Nåja,  först drog vi ner till älmekulla och tittade på när Robin spelade fotboll. Vet inte riktigt vad matchen slutade. 1-1 eller 2-1 till älmhult. No idea. Efter det drog vi vidare till domina kollade lite på tv och gjorde inte så mycket mer. Prat blev det ju också en del. Sedan vart det ju fotboll på tv, men det verkade inte direkt som att någon var intresserad av den så vi drog ut och jag stack hem. wellwell.

Idag har jag jobbat, och vi fick sluta halv 11 idag. gött.. Något som kanske inte är lika gött var att lille Hasse blev sjuk. Stackarn. Men så är livet. Är ledig imon också, finemang. Ska ligga och dra mig i sängen aningen längre än vad jag tidigare kunnat. Skönt, skönt, skönt! Inte för att någon måste vara intresserad av vad jag skriver här, hihi. Men läs på! Nä, nu ska jag lägga mig och kolla på en film och njuta av denna dagen.

ÅH, förresten, har hört av mina källor att det ska bli dryg 30 grader nästa vecka, isn't it lovely? Lite solsken tackar vi inte nej till, samt inte heller lite värme så att man kan bada igen. jaja, vi håller tummarna. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0