real to me

hola. Jag är sjukt uttråkad och har varit det hela dagen/kvällen. Finns absolut ingenting att göra, och ingen är hemma. Eller, visserligen åker sommarkonfirmanderna inte förrän imorgon, men det ska packas och vilas och gudvetvad. Så, efter att jag slutat jobbet så satte jag på en film. Superhero movie eller något. Fick mig ett gott skratt, trots att jag tycker att filmen är väldigt överdriven och vissa skämt är bara allmänt störiga. Annars har jag väl inte gjort så mycket idag, sovit och varit ute lite. Och nu ska jag titta på en film som går på femman, scary movie 3. Som jag har sett tio tusen tals gånger, men jag orkar inte titta på fotbollen. har redan sett en halvlek, och det händer ingenting. Så film tycker jag är en alldeles utmärkt idé. Så, godnatt, för jag lär somna (som alltid). Ja, Godnatt igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0