romeo

Vart har vårt fina sommarväder tagit vägen egentligen? Solen tittade fram ett par minuter idag, men sen var det inte mer med det, utan det övergick istället till regn. Som vi nu är ganska vana vid. Imorgon är det midsommar afton och det är helt ändrade planer, jag kommer inte ut till eneryda. Buttert. Så jag får hoppas Johanna&Pau kan roa mig en aning. Hoppas.

Aja, idag bar det som sagt av till jouhan, kollade på eva&adam. Mys. Sen blev det bl.a en massa prat och dator. haha, aldrig fel, även om man blir hur trött som helst av det. ouhff ja. Nåväl, stack hem vid typ halv 6, mötte andy&robin, så snackade ett par minuter med dem, och drog sedan vidare. Nu sitter jag här, igen, jätte uttråkad och trött. Ont har jag också och mina ben bara shakar loss, skakar alltså. Überjobbigt för det går knappt att göra någonting. Nej, usch vad jag klagar. Nog med klagandet. Jag är hungrig och ska snart äta, ovanligt jagvet. Men jag vet samtidigt att Sara antecknar, och då måste jag skriva allt jag gör under dagen, nästan iallfall :)
you are my everything. you really are.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0