Sommarlov

Äntligen! Nu har vi kommit till den dagen som varit så efterlängtad i ungefär ett år nu. haha. Började dagen i kyrkan, där det blev sång och tal. Paulina fick sig en diss av prällen också, skratt & tårar.
"Det finns ingen som är perfekt. Ingen. Som till exempel Paris Hilton, visste ni att hon har 42 i skorstorlek? Hon är inte perfekt. Det är inte perfekt för en tjej att ha 42 i skorstorlek. Som sagt, ingen är perfekt"

haha. Sen gick vi tillbaka till skolan där vi fick glass med och tittade på bildspel av massa bilder ifrån hela 8. Ganska mysigt faktiskt. Sen fick vi betygen och efter det fick vi dra. Drog ner till amigo, träffade hela  faderullan där. Sen drattade jag hem och nu sitter jag här. Har precis ätit lite, och ska snart fixa lite saker inför ikväll. Då det blir party hos Domina. Efterlängtat, jatack! Ah, nu ska jag väl pysa vidare, bilder kommer så småning om. :) have a nice day, det ska jag ha iallafall. puss ;*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0