I'm not letting you go.

Har precis tittat på ytterliggare ett par avsnitt av Prison Break, har till och med lyckats ta mig igenom hela säsong två nu. Finally, även om det har tagit sin tid. En mycket spännande serie om du frågar mig. Fick en riktig moment där inlevelsen snodde verkligeheten. Oj alltså. Syrran trodde väl jag blivit galen eller något när jag bara utbrister "NEJ!". haha  Ja, ikväll var det som sagt spanskamötet. Jag tycker det är lika onödigt varje gång vi har det. För vi kommer ju inte fram till något speciellt någon gång. Ikväll kom vi bara fram till att vi ville åka till Malaga, och att vi ska ännu en gång sälja gräddbollar (och detta kom vi underfund med på en timme). Jag kan nu direkt säga att jag verkligen inte är sugen på att samla mer pengar till detta, särskilt inte under sommarlovet. Då vill jag hellre betala mer själv. Men icke, nu ska vi  behöva sälja gräddbollar under stekhet värme (som vi hoppas på att vi får). Visserligen ska jag ju jobba, kan ju hoppas lite på att jag jobbar den dagen det var tänkt vi alla skulle ut och sälja. hihi, djävulsk & lat som jag är.

Nu har jag kommit på ett par saker jag ska hinna med under sommaren! kors i taket och guldstjärna till mig. Jag har iallfall bestämt mig för att jag ska :
1. Bada i havet.
2. Sova ute på studdsmattan. (frivillig att joina mig?)
3. Hunnit prova alla nya gb-glassar. Haha, vilken livlig fantasi jag har, riight? :)
4. Besöka minst 2 festivaler. (då rixfm är en av dem)

Ja, lite har jag allt lyckats skrammla ihop. Men än är det inte slut, det kommer mer brutala saker. Ifall min fantasi tillåter detta, vill säga. Måste ju liksom först och främst komma på något som är lite roligare än det jag skrivit. Nakenbad hade jag ju ett tag som förslag, men eftersom jag själv vet att varken jag eller någon annan av mina kompisar kommer att göra det, så var de ett alternativ som fort försvann från listan. Får fundera lite till, ska ha iallfall minst.... 15 punkter. Så jag har ett par till att komma på. Good luck till mig.

Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0